FAQ czyli Najczęściej Zadawane Pytania

FAQ czyli Najczęściej Zadawane Pytania

Poniżej znajdują się odpowiedzi na najczęściej zadawane nam pytania. Jeśli masz do nas jakieś pytanie to najpierw sprawdź czy nie ma na niego odpowiedzi tutaj, to najszybsze rozwiązanie twoich wątpliwości.

1. Gwarancja: Ile trwa gwarancja? Gdzie jest realizowana? Czy przy zakupie ‚na firmę’ gwarancja ulega skróceniu?

  • Wszystkie sprzedawana przez nas urządzenia i akcesoria objęte są 24 miesięcznym okresem gwarancyjnym.
  • Gwarancja na zakupione produkty i jej realizacja odbywa się w Polsce, nie odsyłamy reklamowanego towaru do Chin.
  • Zakup ‚ na firmę’ skraca okresu gwarancji, wynosi on wtedy 12 miesiące.

2. Oprogramowanie: Z jakim oprogramowaniem są wysyłane telefony? Czy możemy wgrać inne oprogramowanie? Czy możemy odblokować bootloader? Czy samodzielne odblokowanie bootloadera i instalacja MIUI Polska / Xiaomi.EU powoduje utratę gwarancji?

  • Telefony wysyłamy albo z oryginalnym oprogramowaniem od Xiaomi albo jeżeli to możliwe to instalujemy polską wersję oprogramowania: MIUI Global albo MIUI Polska/Xiaomi.EU.
  • Poniższa tabela przedstawia z jakim oprogramowaniem jest wysyłane dane urządzenie:
Nazwa urządzenia Oprogramowanie Komentarz
Redmi 4A MIUI Global Oficjalne oprogramowanie od Xiaomi z językiem Polskim
Redmi 4 Oficjalne od Xiaomi Język Angielski i Chinski
Redmi 4 Pro MIUI Global Oficjalne oprogramowanie od Xiaomi z językiem Polskim
Redmi 4X Oficjalne od Xiaomi Język Angielski i Chinski
Redmi Note 3 Pro MIUI Global Oficjalne oprogramowanie od Xiaomi z językiem Polskim
Redmi Note 4 MIUI Global Oficjalne oprogramowanie od Xiaomi z językiem Polskim
Redmi Note 4X MIUI Global Oficjalne oprogramowanie od Xiaomi z językiem Polskim
Redmi Pro Oficjalne od Xiaomi Język Angielski i Chinski
Mi 5 MIUI Global Oficjalne oprogramowanie od Xiaomi z językiem Polskim
Mi 5S MIUI Global Oficjalne oprogramowanie od Xiaomi z językiem Polskim
Mi 5S+ MIUI Global Oficjalne oprogramowanie od Xiaomi z językiem Polskim
Mi 6 Oficjalne od Xiaomi Język Angielski i Chiński
Mi Max MIUI Global Oficjalne oprogramowanie od Xiaomi z językiem Polskim
Mi Note 2 MIUI Global Oficjalne oprogramowanie od Xiaomi z językiem Polskim
Mi Mix MIUI Global Oficjalne oprogramowanie od Xiaomi z językiem Polskim
  • Nie wgrywamy innych oprogramowań z wyjątkiem odpłatnego odblokowania bootloadera i wgrania MIUIPolska. Koszt takiej usługi to 140zł brutto, czas realizacji do 14 dni. Jeżeli wraz z zakupionym urządzeniem chcecie Państwo dokupić opcję odblokowania bootloadera prosimy o wcześniejszy kontakt emailowy: poczta@x-sklep.pl
  • Odblokowanie bootloadera i wgranie MIUIPolska / Xiaomi.EU na własną rękę nie powoduje utraty gwarancji

3. Wysyłka: Kiedy otrzymam zamówienie? Jaką firmą są nadawane paczki? Gdzie mogę śledzić status przesyłki?

  • Zamówienia w zdecydowanej większości przypadków są wysyłane do 24h od złożenia zamówienia (licząc dni robocze)
  • W skrajnych przypadkach w okresach wzmożonej ilości zamówień czas ten może wydłużyć się do 72h
  • Jeżeli chcą Państwo otrzymać informację na temat terminu wysyłki przez złożeniem zamówienia prosimy o kontakt e-mailowy: poczta@x-sklep.pl
  • W sklepie są dostępne dwie formy wysyłki: kurierska oraz Paczkomaty InPost. Przesyłki kurierskie są realizowane za pomocą kuriera Pocztex.
  • Adresy stron wraz z numerami przesyłek do ich śledzenia otrzymają Państwo od nas automatycznie w wiadomości e-mail informującej o wysłaniu zamówienia

4. Uszkodzenie przesyłki: Co robić? Czy przesyłki są ubezpieczone? Ile wynosi kwota ubezpieczenia?

  • Wszystkie przesyłki kurierskie są ubezpieczone na kwotę 5000 zł, droższe zamówienia są ubezpieczone odpowiednio do ich wartości
  • Jeżeli podczas odbioru przesyłki widzimy, że jest ona uszkodzona (otwarta, naderwana koperta lub pudełko) lub nosi ślady otwarcia bardzo prosimy o sporządzenie w obecności kuriera protokołu uszkodzenia przesyłki. Proszę pamiętać, że kurier nie może odmówić sporządzenia takiego formularza na żądanie. Tylko w przypadku sporządzenia formularza uszkodzenia przesyłki można wnioskować o odszkodowanie uszkodzonej zawartości przesyłki.

5. Dowód zakupu: Gdzie znajdę dowód zakupu? Czy wystawiacie Faktury VAT 23% na firmę?

  • Do każdego złożonego zamówienia wystawiamy fakturę VAT jako dowód zakupu
  • Dowód zakupu otrzymacie Państwo w postaci elektronicznej w wiadomości e-mail, proszę nie szukać go w środku przesyłki
  • Wystawiamy Faktury VAT 23%, kupując ‚na firmę’ macie Państwo możliwość odliczenia podatku VAT

6. Serwis gwarancyjny: Jak jest zorganizowany? Ile trwa naprawa? Co nie podlega naprawie gwarancyjnej?

  • Zgłoszenie reklamacyjne należy zgłosić zgodnie z wytycznymi z tego linka: x-sklep.pl/zwroty-reklamacje/
  • Czas na rozpatrzenie zgłoszenia reklamacyjnego wynosi 14 dni od daty otrzymania przesyłki, w większości przypadków jest to okres znacznie krótszy
  • Naprawie w ramach gwarancji nie podlegają uszkodzenia mechaniczne: wyłamane i naderwane porty USB, zbite ekrany LCD oraz digitizery, pęknięte tylne obudowy, szkła obiektów. Odmowa naprawy gwarancyjnej wystąpi również w przypadku stwierdzenia ingerencji cieczy w urządzeniu (zalanie). Reklamacji nie podlegają również tzw. bad pixele jeżeli występują w ilości mniejszej niż 5 pikseli na cal kwadratowy powierzchni ekranu.
  • Reklamacje bez karty gwarancyjnej (oryginał lub może być ksero lub skan na email) będą rozpatrywane negatywnie

7. Na chwilę obecną nie oferujemy ubezpieczenia od uszkodzeń fizycznych