Reklamacje

Reklamacja zakupionego towaru

W celu zgłoszenia przedmiotu na reklamację z tytułu udzielonej przez nas gwarancji prosimy pobrać i wydrukować formularz reklamacyjny dostępny pod tym adresem: formularz reklamacyjny

Następnie prosimy uzupełnić wszystkie pola formularza i spakować reklamowany towar dołączając do niego uzupełniony formularz a następnie wysłać na adres:

X-SKLEP.PL
Ul. Ks. A. Wąchala 6C
34-325 Łodygowice

W przypadku konieczności podania telefonu kontaktowego proszę wpisać: 123456789 oraz adres email: zamowienia@x-sklep.pl

UWAGA: Zgłoszenia reklamacyjne bez załączonej karty gwarancyjnej (karta jest wydawana do wszystkich przedmiotów posiadających numer seryjny takich jak: telefony, słuchawki, powerbanki, kamery i inne urządzenia elektroniczne) będzie rozpatrzona negatywnie. Reklamacja będzie przebiegała według zapisów umieszczonych na karcie gwarancyjnej.

UWAGA: Reklamując telefon prosimy o usunięcie hasła (PINu, wzoru blokady, hasła) do odblokowania telefonu oraz prosimy o wylogowanie się z konta Xiaomi (Ustawienia -> Konto Xiaomi -> Wyloguj się). Jeżeli wymienione czynności nie są możliwe np. z powodu, że telefon się nie uruchamia to prosimy o podanie hasła do odblokowania telefonu oraz loginu i hasła do konta Xiaomi w formularzu reklamacyjnym.

Wszystkie zakupione u nas przedmioty podlegają 24 miesięcznemu okresowi gwarancji w przypadku zakupu na osobę prywatną, oraz 12 miesięcznemu okresowi gwarancji w przypadku zakupu na firmę (faktura VAT z numerem NIP). Ewentualne wyjątki od tej reguły znajdują się w opisie sprzedawanego przedmiotu.

Zgodnie z regulaminem czas rozpatrzenie reklamacji wynosi 14 dni. Koszt wysyłki reklamowanego przedmiotu pokrywa kupujący.

Forma wysyłki reklamowanego przedmiotu jest dowolna, proszę jednak pamiętać, że list zwykły oraz priorytetowy nie posiada numeru nadania oraz może on zaginąć bez śladu podczas wysyłki. Za zaginięcie przesyłki zwracanej w żaden sposób nie odpowiadamy. Informujemy, że nie odbieramy przesyłek wysłanych za pobraniem. Przesyłka wysłana za pobraniem zostanie zwrócona do nadawcy i trzeba będzie wysłać ja ponownie.

Reklamowany towar musi być kompletny tj. posiadać wszystkie niezbędne elementy jakie były dostarczone do konsumenta przy zakupie. Nie kompletność reklamowanego towaru będzie skutkować negatywnym rozpatrzeniem reklamacji.

UWAGA: W przypadku wysłania do nas na reklamację towaru nie zakupionego u nas towar zostanie odesłany spowrotem przesyłką kurierską za pobraniem na kwotę 30zł (koszt pakowania, druku, koperty i wysyłki). Bardzo prosimy o upewnienie się przed wysyłką czy reklamowany towar na 100% został zakupiony u nas!