Odstąpienie od umowy

Odstąpienie od umowy (zwrot 14 dni)

W celu zwrotu zakupionego u nas towaru prosimy pobrać i wydrukować formularz zwrotu dostępny pod tym adresem: formularz zwrotu

Następnie prosimy uzupełnić wszystkie pola formularza i spakować zwracany towar dołączając do niego uzupełniony formularz a następnie wysłać na adres:

X-SKLEP.PL
Ul. Ks. A. Wąchala 6C
34-325 Łodygowice

W przypadku konieczności podania telefonu kontaktowego proszę wpisać: +48 450 055 559 oraz adres email: zamowienia@x-sklep.pl

Forma wysyłki jest dowolna, proszę jednak pamiętać, że list zwykły oraz priorytetowy nie posiada numeru nadania oraz może on zaginąć bez śladu podczas wysyłki. Za zaginięcie przesyłki zwracanej w żaden sposób nie odpowiadamy. Informujemy, że nie odbieramy przesyłek wysłanych za pobraniem. Przesyłka taka zostanie zwrócona do nadawcy i trzeba będzie wysłać ja ponownie.

Zwracany towar musi być kompletny tj. posiadać wszystkie niezbędne elementy jakie były dostarczone do konsumenta.

Zgodnie z Art 34 ustawy o prawach konsumenta:
Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, chyba że przedsiębiorca nie poinformował konsumenta o prawie odstąpienia od umowy zgodnie z wymaganiami art. 12 ust. 1 pkt 9.

UOKiK precyzuje powyższy zapis w swoim poradniku: Przepisy Konsumenckie dla Przedsiębiorców, na s. 29:Na konsumencie spoczywa obowiązek sprawowania pieczy nad towarem do czasu jego zwrócenia. Po otrzymaniu produktu może zatem sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie – ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym.

Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą. Sposób sprawdzenia towaru wykraczający poza konieczny oznacza (tych czynności nie wolno by wykonać kupując towar w sklepie stacjonarnym): uszkodzenia (porysowanie, złamanie, pęknięcie, rozerwanie itp) opakowania, akcesoriów, dokumentów bądź samego urządzenia) oraz wszelkiego rodzaju zabrudzenia i plamy na urządzeniu, akcesoriach i opakowaniu

W przypadku zwrotu towaru od kwoty zwracanej potrącona będzie kwota odpowiadająca utracie wartości towaru.

Zwrot telefonu Xiaomi z zalogowanym kontem Xiaomi skutkuje odesłaniem telefony do kupującego, telefon z zalogowanym kontem Xiaomi jest bezwartościowy. Prosimy o wylogowanie się z konta Xiaomi oraz o usunięcie wszelkich blokad ekranu (PIN, wzór, odcisk palca)

Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy do sprzedawcy.

Ważne: prawo odstąpienia od umowy zakupu posiadają tylko konsumenci. Osoby dokonujące zakupu na firmę (wybierający Fakturę VAT na firmę) nie mogą skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy zawartej na odległość ponieważ nie są oni konsumentami.

 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel