Reklamacje
Reklamacja zakupionego towaru
W celu zgłoszenia przedmiotu na reklamację z tytułu udzielonej przez nas gwarancji prosimy pobrać i wydrukować formularz reklamacyjny dostępny pod tym adresem: formularz reklamacyjny
Następnie prosimy uzupełnić wszystkie pola formularza i spakować reklamowany towar dołączając do niego uzupełniony formularz a następnie wysłać na adres:
X-SKLEP.PL
Ul. Ks. A. Wąchala 6C
34-325 Łodygowice
W przypadku konieczności podania telefonu kontaktowego proszę wpisać: +48 450 055 559 oraz adres email: zamowienia@x-sklep.pl
UWAGA: Reklamując telefon prosimy o usunięcie hasła (PINu, wzoru blokady, hasła) do odblokowania telefonu. Jeżeli wymienione czynności nie są możliwe np. z powodu, że telefon się nie uruchamia to prosimy o podanie hasła do odblokowania telefonu.
Wszystkie zakupione u nas przedmioty podlegają 24 miesięcznemu okresowi gwarancji w przypadku zakupu na osobę prywatną oraz na firmę.
Zgodnie z regulaminem czas rozpatrzenie reklamacji wynosi 14 dni. Koszt wysyłki reklamowanego przedmiotu pokrywa kupujący.
Forma wysyłki reklamowanego przedmiotu jest dowolna, proszę jednak pamiętać, że list zwykły oraz priorytetowy nie posiada numeru nadania oraz może on zaginąć bez śladu podczas wysyłki. Za zaginięcie przesyłki zwracanej w żaden sposób nie odpowiadamy. Informujemy, że nie odbieramy przesyłek wysłanych za pobraniem. Przesyłka wysłana za pobraniem zostanie zwrócona do nadawcy i trzeba będzie wysłać ja ponownie.
Reklamowany towar musi być kompletny tj. posiadać wszystkie niezbędne elementy jakie były dostarczone do konsumenta przy zakupie.